Restaurant og Mcdonalds.

Der åbner snart en ny McDonalds og en Restaurant Flammen i Horsens.
Det er virkelige glædelige nyheder for mig, fordi det betyder nu, at jeg kan komme på McDonalds 2 steder i Horsens og få pommefrites med min miss T, hver eneste dag. Lige meget hvor jeg befinder mig i Horsens. Men det betyder jo også, at mig og Miss T lige pludselige har 2 steder i Horsens, der giver os lov til at slappe af. Vi kan få lov at sidde der så lang tid vi vil, uden der er nogen der siger vi skal skynde os at spise og fjerne os fordi de næste skal have plads. Miss T og jeg har altid nogle faste ting vi køber på McDonalds. Miss T køber altid en mixed teambox, og jeg spiser altid hendes pommesfrites. Og hvis vi ikke køber en teambox, så køber vi en varm kakao med sundaeis og en donut! mmmh..

Med hensyn til Restaurant Flammen. Det er en af de bedre restauranter. Stemningen er hyggelig, personale er venlige og hjælper gerne. Og der er jo 10 slags kød at vælge imellem, det er jo virkelig et mande-sted eller et sted for meatlovers. Selvfølgelig har de også salat, men det er et sted du skal tage hen hvis du vil gøre noget godt for din kæreste. Min mund løber helt i vand. Kan ikke vente til at komme på restaurant flammen igen.

De får 4 ud af 5 stjerner!
Indsendt af : Jenny L.
0 Comments

Ingen kommentarer:

Send en kommentar