La Bello, Horsens.

Endnu engang har jeg været ude og spise, der er bare et eller andet med mig og restauranter. Jeg synes det er så hyggeligt, at sidde ude og spise uden at skulle tænke på der er en steg i ovnen som ikke på få 10 minutter for meget. Denne gang blev det La Bello i Horsens. Lige ved siden af Løvebjerg parkeringsplads, så det giver rigt mulig for parkering. Igen har jeg købt et gavekort på Just-Half-Price, til en 3 retters menu for 158,-

Det første indtryk da vi kom ind på La Bello, var at der så rodet ud. Som et typisk mormor-hjem. Det har en blanding af en rød og hvid maling, bordet var dækket med en rød dug som matchede farven på væggen. Vi var vidst nok de første personer den dag, for da vi kom tændte de lyset og så meget glade ud for os. Vi havde frit valg om hvor vi ville sidde, fordi der ikke var andre, vi valgte at sætte os op af en væg tæt på døren. Vi fik med det samme noget at drikke, og en meget venlig tjener. 




Vi startede med at få et halvt "hvidløgsbrød", men det var nærmere en pizza med noget tomatpure, ost og noget hvidløg på. Men hvem siger sådan en pizza/brød ikke smager godt? Det smagte fantastisk. Nu er både min kæreste og jeg glade for at spise hvidløg, og da der var rigelige mængder, så var dette et plus fra os af. Men specielt dejen var overraskende god, den var sprød og luftig på samme tid, det var hverken for tykt eller for tynd. Helt igennem perfekt. 

Til hovederet fik vi en bøf, salat, hummus og nogle pommefrites. Ikke noget jeg var meget glad for, pomme frites var som de skulle være. Meget kydderet, hvilket var et plus igen. Bøffen var hverken min kæreste eller jeg dog glade for, det var som en bøf der bare var presset sammen til en meget hård bøf og smækket på en gril. Salat var meget kedelig, intet der. Saucen til det hele, var smagsløst og det er ikke en ret jeg ville komme tilbage for at spise. Det var noget min 8 årig niece kunne have lavet, og det  ville højst sandsynligt smage bedre end det vi fik. 

Til dessert fik vi en 3 kugler af is med flødeskum og chokoladesauce. Umiddelbart vil man tænke, at dette var en normal is, som nok havde været i fryseren for længe og de så var kommet iskrystaller på. Men da jeg tog en skefuld af isen, var den faktisk ikke dårlig. det mindede meget om en sorbet-is med stykker af chokolade, jordbær og citron i de forskellige. Ikke dårligt. 

Betjeningen: ★★★
Maden:★★
Miljø:★★


Indsendt af : Jenny L.
2 Comments

2 kommentarer: