New in #2

Jeg håber I alle havde en dejlig Valentine! Det havde vi her hos Inspiranistas i hvert fald! Men udover en ganske almindelig "kæreste-dag", fik jeg igen slæbt mig ned i byen, for at gøre de sidste fund til mit outfit på lørdag.
Som lovet ville jeg lige vise den Blazer, som jeg fik af Anders. Den er købt i H&M og jeg elsker alle detaljerne! Det jeg elsker mest ved den er, at den er figursyet! Den kostede 349 kr. men t.o.m. d. 16 har H&M 15 % studierabet ved fremvisning af gyldig studiekort! Så det var kun heldigt, at jeg også fandt de accessories, jeg manglede her.
Jeg vælgerne normalt ALDRIG guldsmykker. Og især ikke statement-smykker! Men da mit outfit til lørdag iflg. min egen mening er lidt "plain"i det, tænkte jeg, at nu skulle der ske noget vildt! Fandt denne halskæde og machtende øreringe til 79,95 kr. og 29,95 kr. Og så kan man jo altid bruge en top coat, når den kun koster 29,95 kr også. 
På min lille tur igennem Salling, fandt jeg forresten ud af, at e.l.f. er landet! Jeg ved, det er en gammel nyhed, men for mig er den ret ny! Nu ved jeg da, hvor jeg skal få mine e.l.f. produkter fremover.
Da jeg kom hjem, ventede der en stor buket roser! Nogle gange tænker jeg virkelig, at Anders simpelthen er alt for god ved mig. Men så kom jeg da i rigtig god valentinesstemning.
Derudover fik jeg tre små pakker. Jeg fik Opis Mariah Carey mini serie, som er deres nye liquid sand neglelak, samt den nye Ciaté Jewel lak. De er super flotte, og jeg glæder mig til at bruge dem! Og så fik jeg min længeønskede concealer stick fra Clarins. Jeg er ved at skifte alt mit makeup ud til Clarins, da jeg har fundet ud af, at deres formular passer perfekt til min hudtype. Og Anders skulle da bestemt ikke snydes. Jeg havde købt ham Paco Rabanne's 1 million deostick og en showergel, han havde ønsket sig. Alt i alt ELSKER jeg februar, da jeg altid bliver forkælet i denne måned. Jeg glæder mig ekstremt meget til imorgen! Og mon ikke J-baby og jeg får opdateret på Instagram med stemningsbilleder!

Kisses ♥ TH 



Indsendt af : Theresa N.
0 Comments

Ingen kommentarer:

Send en kommentar