New In #1

Hurra for mig! Igår, som min søde co-blogger skrev, fyldte jeg altså 20 år! Puha tiden går hurtig, og jeg føler mig allerede super gammel. Tænk at jeg ikke er i teenageårene længere.. Men jeg blev godt fejret af min søde kæreste Anders :-) fik en lille "pre"-gave, for får åbenbart først min fødselsdagsgave af Anders lørdag :o og jeg glæder mig super meget for det er der, hvor mine venner inkl. co-blogger kommer for at fejre mig!  I dag er jeg blevet ligeså forkælet med god mad som igår. Jeg var et hurtigt smut i byen, hvor jeg udover en masse lækkerier fik bestilt et par nye briller fra Louis Nielsen. Jeg kom kun af med 250 kr. alt inklusivt, så det var et røverkøb!
Jeg har også selv været ude for at købe gave til Anders. Det er jo valentine imorgen, så jeg glæder mig til, at vi får en super hyggelig dag!
Derudover fik jeg købt STORT ind af lækre Kinder Bueno'er! De smager simpelthen så godt, så f**k kalorierne :-) Nu blev lageret i hvert fald fyldt op! Dette hører slet ikke hjemme i vores "fit"-kategori. Minder mig om, at jeg hellere må snakke med J-bby om jeg skal stå for en "fat"-kategori?
Jeg fandt også disse tre hårkur fra Schwarzkopf til kun 22 kr i Netto! Jeg tror de er udgåede og derfor den billige pris, men læste mig frem til at de nok har kostet noget imellem 80-90 kr. Er selv en sucker for Schwarzkopf's reparerende Gliss shampoo og balsam, så mon ikke jeg vil elske disse! Den røde er til min mor, da hun har farvet hår. 

En del af min "pre"-gave var nogle lækkerier fra Coolcos! Det var lige den farve jeg havde ønsket mig, og det er perfekt timing til at få en ny flydende eyeliner, da jeg faktisk lige er løbet tør for min egen! Og så fik jeg en Blazer, jeg selv måtte vælge, som jeg så også vil have på lørdag. Men jeg glemte at tage et billede af den, så opdaterer nok bloggen imorgen, da jeg alligevel skal shoppe accessories til outfittet.

Kisses ♥ TH 


Indsendt af : Theresa N.
3 Comments

3 kommentarer: