Fastelavn, er mit navn!


Første vil jeg gerne takke min BFF, for at ha' gjort det muligt for mig og miss T. starte den blog, men sådan et flot design. Hvad skulle vi dog ha' gjort uden dig og din kloge hjerne. Som tak fordi du gad hjælpe os, har jeg indgået en aftale med miss T om, at hun vil gøre alt hvad du ønsker for en nat. If you know what i mean.. 

Nu til den vigtige del. 
Jeg har jo lige været på en 11 timers vagt og er helt færdig. Jeg havde egentlig tænkt mig at lave mit første indlæg imorgen, når jeg engang keder mig i skolen. Men skæbnen ville mig noget andet. Det her er et billede af de fastelavnsboller, som min søster har slæbt med hjem til mig. Fordi hun ved jeg har en sød tand-ish. Jeg er jo glad for, at min søster overhovedet gider at tage kage med hjem til mig, så jeg tog med det samme for at vise dem til miss T. Guess what?







Hvad kan jeg sige? Haters gonna hate, right miss T? 
Indsendt af : Jenny L.
1 Comments

1 kommentar:

  1. FU co-blogger! Nu bliver jeg beskyldt for ikke at holde, hvad jeg lover. Wtf

    SvarSlet